Юуны өмнө уншигч танд өөрийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг зах зээлд хүргэхээр шаргуу хөдөлмөрлөж байгаад нь амжилт хүсье! Энэхүү нийтлэлд бид анхны бүтээгдэхүүнээ борлуулахад контент маркетинг хэрхэн туслах талаар дэлгэрэнгүй бэлтгэлээ.
20-р зууны эхээр бараа бүтээгдэхүүний хэт үйлдвэрлэл бий болсноор тэдгээрийг хэрхэн зарах вэ? гэдэг асуудал тулгарсан байдаг. Нэг ёсондоо маркетингийн хэрэгцээ зах зээлд эрчимтэй хөгжсөн гэсэн үг. Харин өнөө цагт эсрэгээрээ хэт их маркетинг дунд хэрхэн хэрэглэгчдэдээ хүрэх вэ? гэдэг асуудал тулгарсан бөгөөд үүнд контент маркетинг зайлшгүй хэрэгтэй болжээ.
Нийтэлсэн: С. Энхчимэг
20-р зууны эхээр бараа бүтээгдэхүүний хэт үйлдвэрлэл бий болсноор тэдгээрийг хэрхэн зарах вэ? гэдэг асуудал тулгарсан байдаг. Нэг ёсондоо маркетингийн хэрэгцээ зах зээлд эрчимтэй хөгжсөн гэсэн үг. Харин өнөө цагт эсрэгээрээ хэт их маркетинг дунд хэрхэн хэрэглэгчдэдээ хүрэх вэ? гэдэг асуудал тулгарсан бөгөөд үүнд контент маркетинг зайлшгүй хэрэгтэй болжээ.
Контент маркетингийг худалдан авалтын замналтай уялдуулах нь
СУПЕР контент хамгийн догь эхлэл байж болно. Гэвч зорилгогүй контент ямар ч хүртээмжгүй, цаг болоод зардал гарзаддаг болохыг бид туршлагаасаа үзсэн. Тиймээс хэрэглэгчдийн худалдан авалтын замналд нийцсэн үе шат бүрд тохирох контентийг маркетингдаа хэрэгжүүлээрэй.
Товчхондоо хэрэглэгч бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сонирхохоос эхлэн худалдан авалт хийх хүртэлх бүх үе шатуудад та үргэлж хамт байна гэсэн үг. Онолын хувьд худалдан авалтын замнал нь дараах үндсэн 4 үе шаттай.
Нэгт, Анхаарал татах үе шат: Энэ үе шатанд хэрэглэгч танайхыг огт мэдэхгүй бөгөөд тэдэнд гагцхүү өөрсдийн асуудлаа шийдэх хэрэгцээ л бий. Өөрөөр хэлбэл, Тэдэнд яг л найдвартай туслах байгууллага хэрэгтэй гэсэн үг. Энэ үе шатанд хэрэглэгчдэд хэт их мэдээлэл нэг дор өгөх гэж яарах хэрэггүй бөгөөд илүү товчхон, анхаарал татахуйц мөн итгэл төрүүлэхүйц, хялбар ойлгогдохоор байхад анхаарах хэрэгтэй. Үүнд дараах төрлийн контентууд танд туслах болно.
Видео контент:
Хоёрт, Сонирхох үе шат:
Имэйл товхимолууд /spam биш/: Ялангуяа B2B буюу байгууллага хэрэглэгчтэй зах зээлд харилцагчдадаа асуудлаа хэрхэн шийдэхийг нь зөвлөсөн үе шаттай имэйл илгээх нь зүйтэй. Бидний хувьд цор ганц имэйл биш хэд хэдэн үе шаттай имэйл бэлтгэдэг. 7 хоног бүрийн Даваа гарагт сошиал маркетингийн товхимол илгээх бөгөөд нээж үзсэн, нээж үзээгүй гэж ялгах бөгөөд мөн л дараа дараагийн имэйлийг бэлтгэдэг. Үүнд:
Цахим ном, гарын авлагууд: Энэ төрлийн контент нь маш их итгэлцэл төрүүлдэг. Өөрөөр хэлбэл "Энэ байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ надад туслаж чадна." гэдэг итгэл гэсэн үг. Бэлэн, үнэ төлбөргүй татах боломжтой, хэрэглэгчдэд аливаа асуудлаа хэрхэн шийдэхийг нь алхам алхамаар дүрсэлж, зааж өгсөн цахим гарын авлага нь мэдээллийг цогцоор нь авахад тусалдаг.
Кэйс, туршлагууд: Хэрэглэгч өөртэй нь адил төрлийн хэрэгцээ, асуудалтай хүн мөн тухайн салбарт амжилттай нэгэн хэрхэн ажиллаж зорилгодоо хүрсэн, асуудлаа шийдсэн талаар ихээхэн анхаарал хандуулдаг.
Доорх жишээнээс үзвэл маркетинг, контент үйлдвэрлэлийн салбарт амжилттай яваа контент бүтээгчийн туршлагаар лайв хийсэн бөгөөд ярилцлагын чухал хэсгээс мөн зурган контент бэлтгэсэн. Энэ нь өндөр хүртээмжтэй контент зайлшгүй хэрэгцээтэй байдаг байгууллагуудын анхаарлыг татаж манайд болон энэхүү контент бүтээгчдэд хандах нөхцөлийг бүрдүүлж байгаа юм. ЖИШЭЭ ҮЗЭХ
Гурав, Худалдан авалтын үе шат:
Дөрөв, Хэрэглэгчээ хадгалах, үйлчлүүлэхийг урих үе шат:
Ингээд дээрх нийтлэл таньд хэрэглэгчдийн худалдан авалтын замналд хэрхэн туслахыг жишээгээр харуулахыг зорьлоо. Туршиж үзэхийн зэрэгцээ танд ч мөн шинэ контентийн санаа бий бол бидэнтэй хуваалцаарай.
Мөн контент маркетинг хийнэ гэдэг төлөвлөгөөнөөс эхэлдэг. Тиймээс "Контент маркетингийн календарь 2022" цахим номыг татаж ашиглаарай. Амжилт хүсье!