Ажилтнуудын ажлын ачаалал хэрээс хэтэрч, ажлаас зугтмаар санагдах үед хэрэгжүүлэх зөвлөмж


No description available.

Танай байгууллагад ямар нэгэн асуудал байна гэдгийг та мэдсэн үү? Гэхдээ хаана, аль үе шатанд асуудал гарч байгааг хараахан мэдэхгүй байна уу? 

Аливаа байгууллага нь дор хаяж 5-с дээш үе шат бүхий ажлын явц гүйцэтгэлтэй байдаг. Энэ нь мэдээж ажиллах хүчний тоо мөн бизнесийн онцлогоос шууд  хамааралтай. Тиймээс үе шат бүхэн нь байгууллагын дотоод журам болон хөдөлмөрийн дотоод журмаар зохицуулагдаж байдаг. 

Хөдөлмөрийн дотоод журмаар байгууллагын өдөр тутмын хэвийн уйл ажиллагааг хангах, Захиргаа, албан хаагчийн хооронд үүсэх хөдөлмөрийн харилцааг зохицуулж, албан хаагчийн эрх үүрэг, хариуцлагыг тодорхойлох, албан тушаалд томилох, албан тушаал дэвшүүлэх, албан тушаалаас түр чөлөөлөх, чөлөөлөх, албан тушаал бууруулах, халах, тэдний хөдөлмөрийг оновчтой зохион байгуулах, мэргэжил дээшлуулэх, давтан сургах үйл ажиллагааг төлөвлөх, тайлагнах, үр дүнг тооцох дүгнэх арга хэлбэрийг тогтоох, шагнаж урамшуулах зэрэг хүнтэй хамааралтай бүх харилцааг зохицуулсан байдаг. 

 

Манай iCompany-д 2022 оны 01 сарын 01-с мөрдөгдөж эхэлсэн хөдөлмөрийн шинэчлэгдсэн хуультай холбоотойгоо шинэчилсэн Хөдөлмөрийн дотоод журам орсон байгаа тул яг одоо дээрх бүх харилцааг зохицуулах хөдөлмөрийн дотоод журмаа татан авч үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлээрэй. 

Нийтэлсэн огноо: 2022-08-15 -н